Egengjord ansiktsmask đŸ‘đŸŒ ( )
Hem Om mig Kontakt

Egengjord ansiktsmask đŸ‘đŸŒ

Under tiden som jag tvĂ€ttar passade jag pĂ„ att göra en ansiktsmask av avokado och Ă€ggvita. Huden blir som ny efterĂ„t 😁 LĂ€ngesen jag la en ansiktsmask faktiskt. Jag jobbar alldeles för mycket och samhĂ€llstjĂ€nsten pĂ„ det. Finns inte mycket tid kvar för att ta hand om mig sjĂ€lv. SĂ„ Ă€r livet ibland, just nu Ă€r jag inne i en jobbig period dĂ€r allting kĂ€nns skit 😱 Dock Ă€r det inget jag för tillfĂ€llet kĂ€nner att skriva om...

Ska ner till tvĂ€ttstugan igen och plocka ur all tvĂ€tt frĂ„n torktumlarna. Det var ju inte sĂ„ mycket, men jag behövde akut tvĂ€tta mina jeans och dĂ„ följde resten med. SĂ„ nu har jag rena klĂ€der inför Polen 😊






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg