Aldrig får jag sova 😢 ( )
Hem Om mig Kontakt

Aldrig får jag sova 😢

Jo, men självklart är jag vaken. Min hjärna sover aldrig. Jag måste verkligen ringa psykiatrimottagningen imorgon igen. Det här funkar bara inte... Dom måste fan förstå att jag måste ha min ADHD-medicin. Alternativt sömntabletter tills dom skriver ut den andra. Låt mig stänga av hjärnan och sova 😞 Hur fan ska jag orka livet om jag aldrig sover? Varför måste alla tankar komma på nätterna? Det här är helt sjukt!

Har suttit vid datorn en stund och fyllt i försäkringsblanketter om min arbetsskada. Nu är det gjort i alla fall, även om det är helt fel tidpunkt. Ligger nu i sängen åter igen, men inte ett dugg trött 😞 Är ganska hungrig, men har ingenting hemma som jag är speciellt sugen på. Måste verkligen försöka sova, det bara måste gå. Ska jag behöva slå en stekpanna i huvudet för att däcka?

  • 2017-02-13
  • kl.02:36:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg