Tisdagen den 29e ( )
Hem Om mig Kontakt

Tisdagen den 29e

Godmorgon på er!


Har ni sovit gott? Det har inte jag gjort. Alldeles för lite och utan mitt hjärta bredvid mig. Men så är livet ibland, inte ska man tänka negativt för det 😊 Hade i alla fall Katrina i sängen som sov på mig. Mysigt! Blev kanske lite för mycket, hon var som en magnet på mig haha 😉 I natt tuggade hon nästan sönder mina hörlurar för hon ville ha uppmärksamhet. Idag är planerna att skriva klart mejlet till Kommunal och även skriva hyreskontrakt till min blivande inneboende. Mer planer idag har jag inte, får bli som det blir...

Nu ska jag gå upp från sängen, fixa i ordning mig och ta tag i dagen. Är väldigt trött, men får dricka kaffe så jag vaknar 😊

  • 2017-08-29
  • kl.12:00:00
  • Kategori: Djuren





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg