Sista inlägget för idag 😘 ( )
Hem Om mig Kontakt

Sista inlägget för idag 😘

Ligger under mitt gosiga täcke i sängen nu. Fryser som en isbit, har huvudvärk och är trött 😞 Det har inte varit någon speciellt bra dag för mig. Haft ångestattacker, velat gråta, haft svårt andas och så vidare. En sådan här dag kunde man gärna hoppat över. Men samtidigt så vet man att morgondagen kan bli bättre 😊 Det är ju positivt jag ska tänka!


Ska värma lite te nu och kolla på någon serie. Kommer nog somna ganska snabbt ikväll, hoppas det i alla fall. Givetvis saknar jag min älskling som inte sover här i natt. Han är ju alltid varm och värmer mig. Godnatt 😘

  • 2017-08-31
  • kl.21:01:08
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg