Överraskade älskling ❤️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Överraskade älskling ❤️

Igår var det exakt två månader sedan jag blev kär i D. Tiden har gått så fort, samtidigt som om det känns att vi känt varandra i flera år. Eftersom jag ville visa älskling hur mycket jag uppskattar tiden ihop med honom och hur mycket jag älskar honom så gjorde jag en överraskning 😊 Jag la ut rosenblad i sängen, gick ut och plockade blommor och ställde i ett champagneglas, tände värmeljus och formade det som ett hjärta. Så romantiskt 😍 Mitt hjärta fick även en tröja av mig som jag köpt till honom. Står "The King" på ryggen, passade honom perfekt! Love is in the air ❤️


Älskling blev jätteglad för allting och vi hade en helt underbar kväll tillsammans 😊 Det var avslappnat och lugnt framför en mysig film. Givetvis hade vi massa gott att äta 😍 Min älskling är helt underbar ❤️

  • 2017-08-31
  • kl.12:00:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg