Långtråkig dag... ( )
Hem Om mig Kontakt

Långtråkig dag...

Har precis lagat middag åt mig själv, blev nudlar. Både snabbt och gott 😊 Passade även på att diska upp det som var smutsigt. Eller ja, är lite kvar eftersom min axel inte klarar av dom rörelserna 😞 Älskling är i väg på några ärenden och kommer tillbaka senare. Känns verkligen som om vi bor ihop, helt underbar känsla. Ändå gör vi inte det, vi är mer särbo. Han är underbarast på denna jord ❤️❤️❤️


Nu ska jag starta en maskin tvätt och sedan lägga mig i sängen och kolla på någon serie. Eftersom jag inte får anstränga mig så blir det ganska långtråkigt att gå hemma. Får ta en sväng till affären senare och köpa cigg i alla fall. Vi hörs senare, ciao!

  • 2017-08-19
  • kl.17:39:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg