Hugg mig i ryggen och utnyttja mig! ( )
Hem Om mig Kontakt

Hugg mig i ryggen och utnyttja mig!

Jag är en kvinna som alltid är för snäll, mot allt och alla. Tyvärr 😞 Lånar ut pengar, ställer upp med att skjutsa och mycket annat. Det har fått så mycket konsekvenser för mig, i princip varje gång. När man möter en person så skakar man hand som vänner, men när man vänder ryggen till så hugger personen en i ryggen med en kniv. Jag försöker hela tiden lära mig att bli mer elak och inte hjälpa alla. När ska jag ha tid att hjälpa mig själv? Jag har även en tendens att åter igen hjälpa personer som tidigare hugt mig i ryggen. Det är ett stort misstag! Jag hatar mig själv för det 😞 Hur ska man göra för att bli mer elak?

  • 2017-08-27
  • kl.12:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg