En lång promenad hem... ( )
Hem Om mig Kontakt

En lång promenad hem...

Eftersom min bil är trasig och vi behövde handla hem lite för helgen så fick jag ta mig till affären. Men jag kunde inte åka till Willys som ligger närmast oss pga jag var tvungen att hämta ett paket som kommit. Fick skjuts dit och tänkte att jag kunde tjuvåka bussen hem. Min tanke var ju smart, men busschauffören var smartare. Han såg mig vid busshållsplatsen, men stannade inte. Jävla idiot 😡 Men jag tänkte inte negativt för det utan började att promenera hemåt istället. När jag kommit typ halvvägs kollade jag på kartan och såg att jag hade gått en väldigt lång omväg. Jag tog ju samma väg som jag brukar köra bil i vanliga fall, men fanns ju en betydligt kortare sträcka för gående. Men även det var inget negativt, jag fick ju motion och frisk luft 😁 Nu kan jag äta godis ikväll utan dåligt samvete!


Nu ska jag ge katterna sitt torrfoder och sedan ska jag värma pizzan från igår. Blir att titta på någon serie och vänta på min underbaraste polski ❤️

  • 2017-08-26
  • kl.17:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg