Inköpen från H&M ( )
Hem Om mig Kontakt

Inköpen från H&M

Innan jag åkte "hem" igen så passade jag på att ta en sväng inne på H&M. Jag hade endast tänkt att kika runt lite, men till min stora förvåning så hittade jag ett par sneakers. Har ju letat ett tag efter ett par nya, vita sneakers att använda nu i vår. Ni som känner mig vet ju att jag är väldigt petig när det kommer till just skor 😉 När jag var i ett köpcenter ihop med min moster för några veckor sen så hittade jag ett par sneakers jag tyckte om på Deichmann. Tror ni att jag köpte dom? Nej, självklart inte. Varför vet jag inte... I alla fall så hade H&M ett par snygga och fräscha sneakers för 249 kr. Direkt ner i varukorgen 😁


En annan sak som också åkte ner i min varukorg var en sovmask med leopardmönster. Så snygg 😍 Jag har ju redan en läcker sovmask, men jag tycker den är för tjock och samtidigt läcker in ljus. Denna sovmask jag hittade idag på H&M kostade 49,90 kr, bra pris till en grym produkt. Förstår inte varför jag aldrig tidigare använd en sovmask? Dom är ju så bra 😊

  • 2017-04-02
  • kl.12:00:00
  • Kategori: Mode





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg