Gott avslut 😁 ( )
Hem Om mig Kontakt

Gott avslut 😁

Efter en lĂ„ng dag ute i det fina vĂ€dret ihop med S sĂ„ avslutar jag med en glass, TENS-maskinen pĂ„ lĂ€ndryggen och serien SOS Gute. Jag och S har precis Ă€tit asiatisk mat, sĂ„ min mage lĂ€r ju komma igĂ„ng i natt. Men vad gör man inte för god mat? 😉 Dock mĂ„ste vi bĂ„da bli bĂ€ttre pĂ„ att Ă€ta regelbundet, framförallt jag. Frukost, lunch, middag och kvĂ€llsmat, plus nĂ„gra mellanmĂ„l. Jag Ă€ter max tvĂ„ gĂ„nger om dagen och inte alls stora portioner. Det Ă€r sjukt hur dĂ„lig jag Ă€r pĂ„ att Ă€ta 😞 Stress Ă€r tyvĂ€rr en stor anledning till min dĂ„liga aptit.


Strax ska vi slĂ€cka lampan och blunda. Imorgon Ă€r en ny dag och jag har en del planer i schemat. Även om jag Ă€r sjukskriven sĂ„ finns det saker att göra 😊 Mer fĂ„r ni veta imorgon. Dobranoc!






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg