Lördagen den 17e ( )
Hem Om mig Kontakt

Lördagen den 17e

Godmorgon! Jag tänkte ha sovmorgon idag till 10, men vaknade ändå för snart en timma sedan. Sitter och dricker kaffe nu och ska snart gå in och duscha. Nu på förmiddagen ska jag gå och tatuera mig 😃 Faktiskt så är jag nervös, men jag vet att han är duktig. År 2014 gjorde han min tatuering i nacken. Denna gång ska jag skriva en text som betyder mycket på revbenen. Kommer lägga upp bilder senare!

Annars ska jag inte göra så mycket idag, blir att gå på marknaden lite och sen ta det lugnt. Kanske blir en lugn ridtur också ihop med Wozi. Ska försöka få upp Melissa på hästryggen också 😁

  • 2016-09-17
  • kl.08:56:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg