Rastlös... ( )
Hem Om mig Kontakt

Rastlös...

Idag har det inte hänt speciellt mycket, mer än att jag har varit i gamla lägenheten och plockat i ordning. Samtidigt passade jag på att gosa med mina underbara katter 😊 Efter att vi har kastrerat Patrik så har han blivit ännu mer mysigare. I eftermiddags städade jag i vår lägenhet så det kändes mycket fräschare än innan. Och vad känns bättre än att lägga sig i en renbäddad säng? 😉

Ikväll har jag och älskling legat i sängen och kollat på fotboll och Bonde söker fru. Jag är väldigt rastlös och har alldeles för mycket energi för att kunna sova. Längtar till helgen, då händer det saker vill jag lova 😃

  • 2016-10-19
  • kl.23:08:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg