Lugn dag, men alldeles för kallt ( )
Hem Om mig Kontakt

Lugn dag, men alldeles för kallt

God kväll, ligger i sängen nu och tittar på teve. Ska strax försöka sova för måste upp tidigt imorgon. Det är kallt i lägenheten och jag förstår inte varför de inte sätter på elementen. Fattar dom inte att folk fryser såhär års?! Det ska bli skönt att flytta snart, här kan man fan inte bo...

Pappa var här i eftermiddags och fixade i ordning vårat wifi, så nu kan vi streama Netflix, Viaplay och Youtube 😃 Tur att jag har min pappa, han fixar allt! Annars har vi inte gjort så mycket idag. Vi åt en god indisk kycklinggryta och ikväll har vi kollat på teve. Ibland behöver man lugna dagar. Godnatt på er!

Min senaste tatuering har i principt läkt nu. Jag ångrar fortfarande inte att jag gjorde den. För er som inte vet så gjorde jag den i Swinoujscie (Polen) den 17/9. Min tatuerare har en jättefin studio som heter Jakuza Tattoo & Piercing. Besök gärna honom om du vill göra en tatuering 😊

  • 2016-10-04
  • kl.23:01:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg