Fredagen den 21e ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 21e

Godmorgon! Jag är redan vaken och ska snart åka till banken. När man verkligen behöver föra över pengar så har dosan spårlöst försvunnit. Hej ADHD! Så blir att åka till banken och fixa en ny. Typiskt mig, saker gömmer sig för mig när jag måste ha dom. Sedan dyker de upp när jag inte alls behöver dom.

Ska även på en arbetsintervju idag, eller jag har ju redan varit där förra veckan, men ska dit igen och prata. I helgen ska jag och mitt hjärta åka på mini-semester igen 😃 Vilken underbar man jag har som fixar och ordnar åt oss. Vi kommer att ha så mysigt. Nu måste jag packa och sedan åka... Vi hörs!

  • 2016-10-21
  • kl.08:29:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg