Viktnedgång pga dåligt mående ( )
Hem Om mig Kontakt

Viktnedgång pga dåligt mående

Vet inte om det syns på bilden, men jag har gått ner i vikt väldigt mycket. Jag har inte kommit igång med träningen, utan äter knappt någonting längre. Mår inte riktigt bra för tillfället och har svårt att få i mig näring. Ibland tvingar jag ner en smörgås, men det är i princip allt. Jag hoppas att det blir bättre, för hela tiden är jag svimfärdig och kraftlös.

Nu ska jag sova, behöver verkligen det. Jobbar på kvällen imorgon, så det är bara att bita ihop och köra. Är ledig både lördag och söndag, kommer bli skönt. Planerna på lördag är att gå på polsk fest ihop med några tjejkompisar 😊 Hoppas bara att min kropp orkar!

  • 2016-11-10
  • kl.23:09:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg