Underbara vänner ❤️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Underbara vänner ❤️

Jag trodde att jag skulle bli i princip utan vänner efter att jag sa upp kontakten med mer än hälften av min umgängeskrets. Men nej, de mest underbara finns kvar ❤️ Jag vill ha några få vänner, men de ska vara så nära och öppna att man kan diskutera allt med dom. Och jag har två stycken helt underbara tjejkompisar; Hajrije och Jasmin. De bor långt ifrån mig tyvärr, så vi kan inte träffas så ofta. Tror det är ca tre timmar att köra till dom från mig. Men jag har planerat att åka ner och träffa dom snart 😊 Dessa tjejer skriver och pratar jag med dagligen. Jag som tidigare tyckte att tjejer skapar bara problem och är jobbiga. Men inte Hajrije och Jasmin, de är helt fantastiska! Det går inte att beskriva med ord hur mycket de två betyder för mig. Vi stöttar och hjälper varandra hela tiden. Ingen av oss har det lätt i livet, ingen av oss åker på en räkmacka. Vi är tre starka kvinnor som kämpar. Jag skulle ge upp livet utan dessa två tjejer, skulle inte klara av dagarna utan deras pushande och styrka. Det bästa med både Hajrije och Jasmin är att de aldrig dömer, utan de lyssnar och visar empati. Jag lyssnar givetvis på dem också, det är ju så vänskap är; man ger och tar! Love you, girls ❤️

  • 2016-11-24
  • kl.20:00:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg