Trevlig kväll hos släkten 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Trevlig kväll hos släkten 😊

Har precis kommit hem från en mysig eftermiddag och kväll hos min moster och kusiner. De både hämtade mig och körde hem mig. Så underbara människor kan vara! Vi åt god mat, fikade och bara slappnade av. Jag får ju egentligen inte äta nu, men jag försökte få i mig och det gick ganska bra. Min moster hjälpte mig och älskling att tvätta våra kläder också, hur gulligt som helst.
 
Nu ska jag byta om till bekväma kläder, lägga mig i sängen och se en film innan mitt hjärta kommer hem. Det är sjukt hur mycket man saknar honom när han är på jobbet så länge varje dag. Det borde finnas en lag som säger att man inte får jobba när man är kär.
 
  • 2016-11-19
  • kl.21:53:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg