Äcklig dusch och lägenhetsvisning ( )
Hem Om mig Kontakt

Äcklig dusch och lägenhetsvisning

Sitter nu hemma på gården och röker. Duschade precis, man vill inte ens kolla på golvet när man står där. Jag har foppatofflor på mig när jag duschar, så snuskigt golv har jag nog aldrig sett. Och nu är även duschslangen trasig så sprutar vatten överallt 😓

Har tidigare idag varit och kollat på en lägenhet som jag och älskling står i kö på, förstahandskontrakt. Just nu såg lägenheten för jävlig ut, men den ska totalrenoveras innan inflyttning. Så håll tummarna att vi får den 😃

Jag är på ovanligt glatt humör idag, samtidigt som många jobbiga tankar finns i huvudet. Men jag låter glädjen få överhand så jag kan slappna av lite. Jag är också mindre svullen i ansiktet så kan faktiskt le nu, hoppas jag blir helt bra snart. Slutade också med morfinet igår, nu tar jag endast Alvedon mot smärtorna och antibiotikan 😊 Det betyder att jag kan börja jobba nästa vecka, tjoho!

Vet inte vad jag ska göra idag, älskling är på sitt jobb. Tråkigt när han jobbar så mycket, men vi får ju ekonomi i alla fall. Jag vill ju kunna ha ett riktigt liv ihop med honom och en ljus framtid. Just nu har vi inget eget boende och kan då inte starta exempelvis familj 😞

  • 2016-11-24
  • kl.14:48:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg