Söndagen den 20e ( )
Hem Om mig Kontakt

Söndagen den 20e

Godmorgon! Det har varit en helvetesnatt för min del pga smärta i käken. Vaknade vid 02-tiden och hade fruktansvärt ont. Tårarna sprutade och jag fick panik. Låg en timme och försökte stå ut med smärtan innan jag tog en "snabbverkande" tablett. Dock hjälpte inte den överhuvutaget, förutom att jag blev yr, illamående och trött. Vad ska man göra egentligen? Jag blev förvarnad att det skulle göra ont, men kunde aldrig tänka mig att det skulle bli såhär. Ändå hade jag tagit mina långverkande smärtstillande innan jag somnade. Kirurgen ringer mig imorgon igen, så då måste jag ta upp detta med honom.

Har precis tagit en dusch nu, sitter vid datorn och dricker te. Kommer inte orka göra något speciellt idag heller, får försöka vila så mycket som möjligt. Behöver dock ta mig till affären, så får se om någon vän har tid att köra mig. Hade gärna kört själv, men ni förstår säkert att jag inte får köra bil just nu...






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg