@ Sängen ( )
Hem Om mig Kontakt

@ Sängen

Vaknade nu och klockan är 02:43. Har fått lika ont som igår natt och de smärtstillande tabletterna hjälper ej. Är mycket svullen på högra sidan också. Antagligen har jag fått en inflammation i käken som gör att medicinerna inte blockerar smärtan. Måste ringa kirurgen det första jag gör idag senare. Detta är en fruktansvärd smärta, vill aldrig mer vara med om den 😢

Utanför regnar och blåser det storm. Tror nästan att vi ska blåsa bort, även om vi är inomhus. Kan inte vädret bli bra så man kan sitta utomhus på dagarna? Eller slippa gå ut och röka och samtidigt bli genomblöt? Vart är den där mysiga snön som ska lägga sig som ett täcke över Sverige nu? Jävla piss skit väder 😞 Tur att jag har min älskade pojkvän som värmer mig ❤️

  • 2016-11-21
  • kl.02:48:00
  • Kategori: Kärlek





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg