Packat upp allting ( )
Hem Om mig Kontakt

Packat upp allting

Har lastat ur allt från bilen nu och packat upp allting, blev två vändor att köra. Och på detta lyckades jag stuka foten när jag skulle lyfta upp ett par drickor. Sååå typiskt mig 😂 Nu bor vi i alla fall på detta ställe, kommer för tillfället inte visa bilder då jag inte vill ha objudna gäster. Det vill inte hyresvärden heller, så jag försöker hålla det något sånär hemligt tills vidare. Inget ställe man vill skaffa barn på eller bilda familj, men det duger som tillfälligt boende. Och vi kan laga mat här, så nu slipper jag de äckliga lådorna att värma i mikron. Vi har även en stor garderob i vårat rum så blir perfekt för våra kläder och småprylar att lägga där 😊 Hoppas bara de andra hyresgästerna är trevliga, vill inte ha problem med någon alls. Jag vill endast ha lugn och ro 😊

  • 2016-11-14
  • kl.15:28:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg