Måndagen den 21e ( )
Hem Om mig Kontakt

Måndagen den 21e

Godmorgon! Jag vaknade faktiskt innan S idag och det är nog första gången jag gör det. Ringde direkt till tandkirurgen, men han var upptagen med en patient så han skulle ringa upp mig senare. Är betydligt mer svullen idag på högra sidan och smärtan har inte lagt sig. Hoppas verkligen att jag får antibiotika så min medicin hjälper mig. Nu har jag till och med svårt att svälja och då betyder det att svullnaden gått ner mot halsen 😞 Jag vill ju börja jobba igen och det går ju inte när bilen är ett redskap i arbetet och jag äter starka mediciner.

Gjorde i ordning både te och kaffe åt oss på morgonen. Vi satt en stund och pratade, jag åt en lussekatt men tyvärr var den inte så god som jag hoppades på 😞 Körde även försiktigt till affären och köpte bröd, ost och cigg. Passade på när älskling ändå skulle i väg och han kunde hålla koll på mig i trafiken. Tur jag har en sån underbar sambo ❤️

  • 2016-11-21
  • kl.11:16:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg