Jobbintervjun gick kanon 😃 ( )
Hem Om mig Kontakt

Jobbintervjun gick kanon 😃

Idag var jag Ă„ter igen en arbetsintervju, fast för hemtjĂ€nsten. Denna gĂ„ng kĂ€ndes det mycket bĂ€ttre Ă€n pĂ„ de andra stĂ€llen jag varit pĂ„ intervjuer. KĂ€nslan nĂ€r jag kom in pĂ„ kontoret fick mig att inte vilja gĂ„ dĂ€rifrĂ„n. De bĂ„da cheferna var hur trevliga mot mig som helst. TjĂ€nsten jag söker Ă€r fast och 100%. Företaget Ă€r inte speciellt stort, utan det Ă€r privat och mer nĂ€ra brukarna. Det Ă€r ju precis sĂ„ det ska vara 😃 Jag ska redan nĂ€sta vecka gĂ„ bredvid för att lĂ€ra mig deras regler och rutiner. Sedan invĂ€ntar de belastningsregistret och mina betyg sĂ„ kan vi skriva kontrakt. HĂ„ll tummarna för att jag fĂ„r detta jobbet!

Bjuder pĂ„ en bild frĂ„n 2013 dĂ„ jag arbetade pĂ„ sjukhuset 😉

  • 2016-11-02
  • kl.16:26:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg