Fredagen den 25e ( )
Hem Om mig Kontakt

Fredagen den 25e

God förmiddag! Skulle egentligen tillbaka till tandkirurgen idag, men jag avbokade tiden. Det känns så mycket bättre nu och svullnaden har i princip lagt sig helt. Jag kan också äta riktig mat och det är stora framsteg. Tjoho 😃

Istället körde jag älskling till busstationen där vi drack kaffe tillsammans innan han åkte till jobbet. Så mysigt! Efter det gick jag en sväng in på Coop och handlade mat. Det behövdes verkligen, vi har ingenting hemma. Jag vill ju inte sitta och äta äckliga soppor när jag faktiskt kan äta nu. Blev att åka hem och packa in varorna i kylen och frysen. Får se vad dagen har att erbjuda mer...

  • 2016-11-25
  • kl.11:14:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg