Efter städ blir det mys ( )
Hem Om mig Kontakt

Efter städ blir det mys

Även om jag mår dåligt så har jag fått ryck att både städa bilen och vårat rum. Blev så mycket bättre 😃 Kan man tro detta om mig? Men det behövdes verkligen, tro mig. Speciellt i bilen. Imorgon ska jag bädda rent våra sängar. Hade tänkt att göra det idag, men de som arbetar här har inte gett oss rena påslakan. Måste prata med dom imorgon...

Just nu sitter jag och tittar på Bonde söker fru och dricker te framför massa mysiga värmeljus. Älskling är fortfarande på jobbet och sliter 😞 Stackare! Men livet är så, för att komma till toppen av berget så måste man klättra, vila ett tag och sedan fortsätta klättra igen. Det har jag ju lärt mig genom åren. Ifall vi inte hörs mer idag så godnatt!

  • 2016-11-30
  • kl.20:38:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg