Ut och äta på restaurang 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Ut och äta på restaurang 😊

Nu ska jag strax bli upplockad av mina föräldrar och så ska vi åka och äta på en restaurang ihop med min andra hälft. Mamma ska även få tillbaka sin bil som står hemma hos R då han har lånat den igår. Även om jag och älskling inte varit tillsammans speciellt länge så känns det ändå som att vi redan är en familj. För mig känns det som att jag och R har känt varandra i flera år. Allting känns jättebra 😃
 
Jag vet att jag skriver det hela tiden, men jag kan inte sluta vara lycklig nu för tiden. I så många år har jag letat efter vad lycka är och hur det känns. Nu har jag hittat lyckan, jag vet nu hur det känns och jag älskar att vara lycklig 😊 Jag har även hittat mig själv och meningen med livet. Kan det bli bättre?
 
  • 2016-05-31
  • kl.17:01:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg