Bra vänner växer inte på träd ❤️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Bra vänner växer inte på träd ❤️

Vilka underbara vänner man har som hjälper till med det mesta när jag är skadad. Jag och Albana gick till Ica tidigare idag. Jag pantade lite och sen handlade mat för ikväll. Utan att jag ens bad henne tog hon påsen och bar hem den åt mig, fast jag protesterade först. Sedan när vi kom hem till mig ville hon dammsuga åt mig, så vi satte igång båda två och städade lägenheten. Så nu är det rent och fint här igen 😊 Kändes som om jag hade hemtjänst, hehe. Nästa gång är det jag som hjälper henne.

Tidigare i veckan kom Sofeya hit och tvättade mitt hår och fixade i ordning det åt mig. Det är guld värt, man håller hårt i sådana vänner ❤️

  • 2016-05-21
  • kl.15:56:49
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg