Något hände med bilen ( )
Hem Om mig Kontakt

Något hände med bilen

Jag är ledsen och förbannad just nu, hur i helvete kunde det hända just idag? Och i den jävla hastigheten? Jag slutade mitt jobb och skulle köra till älskling. Jag kom typ halvvägs när allting hände... Hastigheten var ca 80 km/h och jag skulle växla ner för att en bit fram var det stopplikt. Någonting i bilen smällde till när jag tryckte ner kopplingen och bilen tvärnitade. Jag blev rädd, men behöll lugnet. Bakom mig var en bil med hästtransport så var rädd att få dom i baken.

Min bil vägrade att växla och kopplingen hade låst sig. Jag ringde både pappa och älskling, men de visste inte riktigt vad som kunde ha hänt. Älskling skulle komma till mig där jag stod, men jag var mitt ute i ingenstans? Jag ringde en bärgare för att få bilen till en verkstad. Dock tog det typ två timmar innan bärgaren hämtade upp bilen, suck. Jag kände av nacksmärtor direkt och även ryggen gjorde mer ont än vanligt. Vänstra sidan gör ont nu, så det blir att åka till akutmottagningen... Älskling är min räddare i nöden ❤️

  • 2016-05-14
  • kl.22:26:17
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg