Eurovision-resan till Stockholm ( )
Hem Om mig Kontakt

Eurovision-resan till Stockholm

Igår hade vi en underbar dag i Stockholm. Vädret var på topp och våra humör också. Jag och älskling körde tidigt hemifrån och hämtade upp Hajrije på Centralstationen i Stockholm. Eftersom jag inte vågade köra inne i centrum så ställde älskling upp 😊 Han körde otroligt bra, jag själv fick panik bara att tänka på att köra där. Mycket trafik, många filer och alldeles för många trafikljus.

Vi ordnade så att vi tre satt ihop och showen var grymt bra. Vissa låtar var katastrof, men de flesta var bra 😊 Polen och Vitryssland var dom bästa. Jag och älskling fick vätskebrist i slutet av showen så vi var tvungna att dricka en del vatten efteråt. Jag nästan skakade så dåligt mådde jag. Men efter 1,5 liter blev jag betydligt bättre som tur var.

Hemresan var nog den roligaste av allting. Vi tre pratade om allting, spelade hög musik och skojade. Jag kände mig så bra och lycklig. Detta vill jag göra om flera gånger ihop med dom bästa ❤️

  • 2016-05-13
  • kl.12:00:47
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg