@ Sängen ( )
Hem Om mig Kontakt

@ Sängen

Jag och älskling ligger just nu i sängen, givetvis. Klockan är 03:16 och egentligen borde jag sova precis som älskling gör. Men pga smärtorna så har jag svårt att sova. Igår natt tog jag en Stesolid för att musklerna skulle slappna av samt att jag var så fruktansvärt rastlös. Jag sov så jävla bra, har aldrig tidigare sovit så bra. Fast jag vaknade vid 15-tiden på dagen, kanske inte så speciellt bra.

Den absolut bästa känslan är när man har den man älskar bredvid sig, nära. Älskling ligger och håller om mig nu, jag känner mig både trygg och älskad. Finns det någon som är mer underbar än honom? Nej, absolut inte! Han gör mitt liv värt att leva ❤️❤️❤️

  • 2016-06-01
  • kl.03:16:01
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg