Livet glädjer mig ( )
Hem Om mig Kontakt

Livet glädjer mig

Jag märker hur otroligt glad och positiv jag har blivit. En helt annan tjej 😃 Jag tänker på mitt utseende, hur jag är mot andra och håller bättre ordning hemma. Förr orkade jag aldrig dammsuga eller diska, det gör jag nu utan problem. Även om jag blir lätt ledsen och orolig fortfarande så försöker jag lugna mig direkt. Jag festar nästan aldrig längre, den tiden är förbi. Såklart att jag kan festa, men inte lika hårt som förr. Jag festar också alltid ihop med min pojkvän. Ibland jag dricker vin ihop med någon tjejkompis, men det kallar jag inte fest. Jag har blivit mer vuxen och mogen, fattar seriösa beslut. Livet är mycket enklare när man mår bra och är lycklig 😃

Det finns alltid en bra man bredvid en bra kvinna ❤️❤️❤️

  • 2016-06-30
  • kl.19:10:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg