Tu me manques ❤️ ( )
Hem Om mig Kontakt

Tu me manques ❤️

Idag är en dag som är sjukt tråkig för min del. I princip är ju alla söndagar jättetråkiga, eller vad tycker ni? Min andra hälft är på jobbet, så vi har inte träffats idag tyvärr 😞 Jag saknar honom så himla mycket. När man är kär på riktigt man får ont i hjärtat när man inte är nära varandra. Och det är första gången i mitt liv som jag är kär på riktigt ska ni veta. Han är mannen i mitt liv ❤️

Vi letar efter en gemensam lägenhet nu, det är inte mycket som är ledigt. Han är bestämd i vilken stad vi ska bo i och jag får anpassa mig efter det 😊 Jag menar, han har ju fast jobb och då är det ju bra om vi bor nära hans arbetsplats. Jag ska söka jobb efter sommaren då mitt långtidsvikariat går ut i september. Vi kommer få det så mysigt ihop, jag och älskling 😊 Vi har samma smak när det gäller inredning, så blir ju perfekt.

  • 2016-07-03
  • kl.19:18:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg