Nyårsfesten ( )
Hem Om mig Kontakt

Nyårsfesten

Jag är glad att jag slipper bakfylla idag även om jag drack en del igår/i natt. Vi hade en mycket trevlig nyår utan skador eller att någon däckade. Kanske har vi blivit mer vuxna och mognare? 😉 Vi spelade en del fyllespel och nästan alla fick göra en drink till mig som jag skulle dricka upp. Vissa var godare än andra om jag säger så... I slutet satt jag med kanske sju olika drinkar haha 😊

Vi körde karaoketävling och danstävling också, grymt roligt. Min gamla killkompis Gürkan var också med, lite otippat men otroligt kul. Många gamla minnen blev det att ta upp och lyssna på låtar från gamla goda tiden. Sedan delade vi ut priser till varandra. Killarna delade ut priser till oss tjejer och tvärtom. Jag vann priset "Årets Sjukansvarig" och anledningen är för att jag alltid tar hand om alla fulla och skadade på fester 😃

Vid tolvslaget gick några av killarna utanför balkongen och sköt raketer. Kan ju inte säga att fyrverkerierna var speciellt fina, tycker alla ser likadana ut. Men det var mycket god champagne jag och Sofeya hade köpt. Den måste jag köpa igen och den var inte farligt dyr heller 😊 Nyårskyssen fick min älskade Sofeya, lite oplanerat men så blev det. Även Gürkan fick en på kinden av oss tjejer.

Festen slutade vid 06-tiden på morgonen, men trötta var vi knappast. Jag, Sofeya och Melissa åt lite rester från middagen och drack några glas vätskeersättning utfall att 😊

  • 2016-01-01
  • kl.12:19:05
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg