Filmkväll med vänner ( )
Hem Om mig Kontakt

Filmkväll med vänner

Minns ni den där b-filmen som alla trodde var sann? Där de gick ut i skogen med en filmkamera och letade efter en häxa. Just den såg vi ikväll efter några års mellanrum. Lika läskig varje gång och jag hoppar till flera gånger. De har verkligen lyckats göra en skräckfilm på ett verklighetstroget sätt. Ni som fortfarande inte vet vilken film jag pratar om så är det The Blair Witch Project. Se den om ni behöver hålla er vakna 😉

Jag hade en mysig kväll med mina fina vänner. Vi planerade egentligen att gå ut, men ingen orkade senare när vi väl skulle åka. Så vi tog fram chips, popcorn och morötter, satte oss i soffan hos mig och tittade på filmer. Mysfaktor 100 😃 Nu är det dags för mig att försöka sova tror jag, är ganska trött. Hoppas jag kan sova utan tänka för mycket på filmen...

  • 2016-01-08
  • kl.02:17:21
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg