Nu är vi vakna 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Nu är vi vakna 😊

Godmorgon, eller vad man ska säga... Jag och R vaknade nu. Vi ställde klockan på 11:00, men vi struntade i larmet och sov vidare. Vi låg och pratade om allt möjligt till 05:30 imorse. Skönt att jag fick ur mig lite saker som jag inte sagt till någon annan. Kändes bra att dela med mig av det. Att jag kunde vara såpass öppen, tummen upp för det 😊 Nej, nu ska vi ta och gå upp. Jag måste ha kaffe så att jag vaknar på riktigt. Sen skulle väl inte frukost sitta helt fel...

Förresten, jag tog igår exakt den dosen läkaren ville att jag skulle ta på mina mediciner och det fungerade riktigt bra. Så jag ska fortsätta med det, dock kommer jag inte kunna köra bil så det är synd. Men skönt att jag har fått ordning på smärtan. Stygnen ska ju tas nästa vecka också.
 
  • 2016-02-14
  • kl.14:28:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg