Vår lugna fredagskväll ( )
Hem Om mig Kontakt

Vår lugna fredagskväll

Då var det fredagsmys igen... Ligger i sängen bredvid mitt hjärta. Han har precis somnat. Nu har värmen i rummet gått upp till så normalt det kan bli igen. Igår natt frös vi ju som fan pga strömavbrottet. Jag är så sjukt glad att våra grannar blev vräkta idag. Förhoppningsvis kan jag få lugn och ro för en bra sömn i natt 😊 Att sova bra och djupt är mycket viktigt för att jag ska fungera. Givetvis behöver jag minst åtta timmars sömn också, men samtidigt inte för många timmar heller.

Har precis legat och tittat på Snabba Cash II. Sjukt bra film som är svår att slita sig ifrån när man väl börjar titta. Märker dock att jag blivit lite känslig för vissa scener, så som när de skjuter folk eller skadar sig själva. Har det med åldern att göra tro? 😯 Samtidigt som jag tittade på den filmen så låg älskling bredvid och tittade på skidåkning. Han är väldigt intresserad av det. Jag gillar att titta på skidskytte, men bara om polackerna eller ryssarna är med 😉 Jag och S får väl se till att vi kommer i väg och åker skidor snart, bara det kommer lite snö.

Nu ska jag strax också försöka sova. Måste upp tidigt imorgon för att städa min gamla lägenhet. Vi har ju till och med sista december på oss, men hyresrättsföreningen är katastrof och stressar oss. Min ångest igår ocj idag beror givetvis på att jag måste åka dit. Finns så många hemska minnen i min lägenhet. Allt från misshandel till mitt sista möte med Bartek. Bara jag tänker på att åka dit gör att ångesten kommer tillbaka. Jag är glad att vi flyttat ifrån den sjuka staden. Nu är det nya, friska tag som gäller 😊 Godnatt!

 
Saknar min bebis Katrina ❤️
  • 2016-12-10
  • kl.00:38:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg