Utelåst! ( )
Hem Om mig Kontakt

Utelåst!

Tänkte komma lite tidigare till jobbet idag, rätt så exakt en halvtimme innan. Öppnade grinden utan några som helst problem, men tydligen har de bytt ut låset på ytterdörren. Så jag stod där och tänkte "vad fan ska jag göra?". Osmart som jag är ibland försökte jag öppna dörren med alla nycklar jag hade på mig, även min bilnyckel och hemnyckel 😂 Slutade med att jag fick ringa till chefen och berätta om dilemmat. Hon sa att en kollega var på väg och skulle öppna åt mig. Satt en kvart i bilen och väntade, till slut kom min kollega och öppnade. Allt löste sig till slut, även om det var lite jobbig start 😉

  • 2016-12-22
  • kl.08:18:00
  • Kategori: Jobb





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg