Uppe på hästryggen igen 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Uppe på hästryggen igen 😊

Efter att jag varit och kollat på lägenhet kände jag bara hur allting rann av mig. Visst känner jag mig fortfarande stressad, men att vi antagligen har ordnat en lägenhet känns bara så bra 😃 Ringde direkt till Sara som bad mig följa med på en mysig uteritt. Klart man inte tackar nej! Som vanligt ville jag rida en liten mindre häst och fick då chans att testa hennes kompis 4-åriga Saturnus. Var lite osäker på hur det skulle gå med tanke på att hästen var oskodd och det är halt ute, men det gick jättebra 😊 Vi var ute lite mer än en timme och det kändes underbart. Dock fryser jag nu och behöver duscha. Vet inte vad jag ska göra senare, jag hittar säkert på något. Ciao!

 
  • 2016-12-03
  • kl.16:53:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg