Torsdagen den 15e ( )
Hem Om mig Kontakt

Torsdagen den 15e

Godmorgon på er! Sitter ihop med älskling i bilen och dricker kaffe. Han ska snart till sitt jobb och jag ska åka och handla. Faktiskt var jag uppe innan honom idag, stor applåd till mig 😉 Det är verkligen iskallt och man vill absolut inte vara utomhus idag.

Hoppas verkligen att vi får svar idag från bostadsrättsföreningen. Detta är ju så sjukt pinsamt från deras sida. Ringde ändå imorse igen, men hamnade åter hos fastighetsskötaren. Han hade tydligen gett en i föreningen mitt nummer, men den personen tyckte väl inte om att ringa till folk. Fastighetsskötaren lovade i alla fall att trycka på föreningen idag. Hoppas verkligen det!

  • 2016-12-15
  • kl.08:32:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg