Sammanfattning av 2016 - DEL 3 ( )
Hem Om mig Kontakt

Sammanfattning av 2016 - DEL 3

I September åkte jag ner till Swinoujście som vanligt på semester. I år var det en extra värdefull resa pga alla tråkiga händelser som skett tidigare under året. Jag hann även innan Polen-resan flytta in på riktigt hos S. Det blev mycket stressigt att flytta in såpass snabbt, men det kändes samtidigt jättebra 😊

 
Jag och S flyttade i Oktober till en liten stuga mitt i skogen. Vi trivdes aldrig där då det var alldeles för litet och inget kök eller tvättmöjligheter. Men vi flyttade i alla fall ifrån staden Gud glömde, vilket var vårt gemensamma mål. Min ADHD-utredning började på allvar och det kändes så himla bra. Jag vågade berätta alla händelser jag varit med om och det var som en sten släpptes från mina axlar.
 
 
I November flyttade vi ännu en gång, fast till en hästgård där vi hyrde ett rum. Självklart minns vi även dagen då jag opererade bort alla fyra visdomständer i narkos. Hade fruktansvärda smärtor efteråt och samtidigt blev det inflammerat så de smärtstillande medicinerna fungerade inte. Något positivt som hände denna månad var att jag började jobba inom hemtjänsten igen.

 
December var den bästa månaden på hela året. Jag och S flyttade till en egen lägenhet och jag fick mina två diagnoser; ADHD och Borderline. Vi firade jul tillsammans i vår mysiga lägenhet. Har även jobbat en hel del inom hemtjänsten mellan jul och nyår. Mådde så mycket bättre både psykiskt och fysiskt, fick energi från mitt hjärta ❤️
 





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg