Sammanfattning av 2016 - DEL 2 ( )
Hem Om mig Kontakt

Sammanfattning av 2016 - DEL 2

Maj bjöd på en trafikolycka då min bil tvärnitade av sig själv i 80 km/h. Det resulterade i att jag bröt revben och fick en whiplash-skada i nacken. Jag var även i Stockholm tillsammans med Hajrije och kollade på Eurovision. Det var en mycket varm dag, men så otroligt roligt hade vi 😊

 
Jag festade en hel del i Juni och under en grillkväll hos mig spårade jag och Olivia ut totalt och stoppade en korv i en ciderflaska. Olivia kunde inte uttala halalkorv så hon sa istället hallonkorv, haha 😊 Olivia trodde även att man skulle snorta saltet i näsan då vi skulle dricka tequila, haha. Jag och Albana hade också mysiga stunder på min balkong då vi åt pizza och drack vin tillsammans.


I Juli slutade jag med morfinet och hade en hel del abstinensbesvär. Jag kämpade mycket med detta och till slut blev jag fri. Jag festade med många nya människor och vi hade väldigt roligt. Det var under denna månaden som jag träffade min nuvarande sambo S.

 
Augusti bjöd på mycket kärlek då jag och S blev ett par. Jag fick åka ambulans till akutmottagningen pga borrelia (då en smutsig katt gett mig det) och S följde med och stannade hos mig hela natten på sjukhuset. Vilken man tänkte jag, honom ska jag ha 😉 Det blev nästan direkt att S flyttade in hos mig, han sov hos mig varje natt och vi spenderade dagarna ihop. Jag och S åkte till Malmö och besökte min systers minneslund också. Jag och Olivia åkte även till Smögen och spenderade hela dagen där. Vi hade underbart väder och åt god mat!






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg