Sammanfattning av 2016 - DEL 1 ( )
Hem Om mig Kontakt

Sammanfattning av 2016 - DEL 1

I Januari blev det mycket festande för min del. Vi hade under en fest bråk i min lägenhet så två polispatruller fick rycka in. En killkompis kom objuden och hade kniv med sig, sedan fick jag ett slag över vänstra nyckelbenet så det blev en spricka. Min födelsedagsfest var i slutet av januari och vi hade maskeradtema. Det blev lite missförstånd så mer än hälften klädde ut sig till militärer, men så roligt vi hade. Något som var efterlängtat var att Rihanna födde tre små kattbebisar.
 
 
Precis i början av Februari åkte jag in akut med ambulans då jag fick fruktansvärt ont på högra sidan av magen. Jag opererades direkt och de såg att blindtarmen var inflammerad och hade nästan spruckit. På min födelsedag var jag hos min extra-familj och åt en jättegod tårta. Jag fick ett jättefint halsband av dem som jag fortfarande bär.
 
 
Mars var en fruktansvärd månad då min älskade vän och bror Bartek miste livet. Jag mådde så dåligt och ville försvinna också. Försökte vara stark, men det gick inte. Gjorde många dumma saker, men min extra-familj stöttade mig. Vi hade en fin begravning för Bartek och jag förstod en sak alldeles för sent. Jag var även i Gdynia och hade en kort semester. Hade inte det roligaste sällskapet, men jag fick stå ut.
 
 
Jag var på rättegång i April där jag blev felaktigt dömd. Klart att jag blev ledsen och sårad för hur Sverige behandlade mig, men jag var stark. Jag började även att jobba inom hemtjänsten och fick ett långtidsvikariat. Så jag hade annat att tänka på och kämpade vidare i livet.
 





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg