Övningskörde som en kung 😘 ( )
Hem Om mig Kontakt

Övningskörde som en kung 😘

Var och hämtade älskling förut när han slutade jobbet. Sprang in en snabbis på Ica Maxi och köpte Coca-Cola, tuggummi och cigg. Ingen choklad idag, kände att nu får det vara bra med det. S övningskörde på vägen hem 😁 Så himla duktig han har blivit på så kort tid. Idag var jag inte alls orolig och kunde slappna av på riktigt. Han har dock lite svårt med att blända av helljuset vid mötande trafik, men det kommer han lära sig snart. Det viktigaste är att han har koll på vart däcken är och att han kan hantera hastigheten. Mitt hjärta har ju tidigare kört bil i sitt hemland, men endast automat. Nu gäller det att han lär sig manuell låda, men det kommer gå jättebra och snabbt 😊

Ligger nu under täcket och känner mig lite trött. Dock för pigg för att kunna sova. Ska upp klockan 08:00 imorgon, måste få ordning på mina dagar. Behöver gå upp tidigt för att sedan lägga mig tidigare. Älskling sover givetvis redan, jag blir avundsjuk på honom 😜 Jag är röksugen, men har ingen som helst lust att gå ut i denna kylan. Är kissnödig också, varför blir man alltid det när man ligger så bra? Får väl försöka blunda och tänka på något trevligt så kanske jag till slut somnar 😊 Godnatt!
 
  • 2016-12-15
  • kl.01:01:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg