Otrevlig kassör i affären ( )
Hem Om mig Kontakt

Otrevlig kassör i affären

Var och handlade precis på Coop Forum. Jag tycker det är väldigt skönt att vara i affären på morgonen, det är lugnt och knappt någon kö. Dock är personalen så jävla morgontrötta och riktigt otrevliga. Som idag, jag la upp mina varor på bandet och la en sådan pinne efter så att nästa kunde lägga upp sina varor. Bakom mig stod en mamma med barnvagn. Helt plötsligt börjar kassören stämpla in hennes varor på mitt köp och jag sa åt honom att det är inte mina varor. Han blev riktigt arg på mig och sa att han stämplar allt tills en pinne ligger där. Jag förklarade för honom att jag la en pinne efter mina varor, men att tydligen vill singelmammor att andra ska betala för deras varor. Mamman glodde på mig som fan och jag gav henne dödsblicken. På detta som hände struntade kassören att stämpla in rabatten på lussebullarna och det påpekade jag. Han sa att rabatten inte gäller för alla och ändå hade jag Med Mera-kort. Jag sa åt kassören att såhär behandlar man inte kunder och att jag ska kontakta hans chef.

Jag gick med bestämda steg till förbutiken och förklarade situationen som just hände. Chefen kom dit och ursäktade sig för sin personal. Jag sa att chefen inte ska be om ursäkt utan se till att dennes personal ska vara vänlig mot kunderna. Chefen såg till att jag fick rabatten på lussebullarna och kommer att skicka rabattkuponger till mig som "plåster på såret". Vågar man ens gå och handla där igen? 😡

  • 2016-12-15
  • kl.09:24:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg