Nu ska tanten sova... ( )
Hem Om mig Kontakt

Nu ska tanten sova...

Ligger redan i sängen och känner hur slut jag är i kroppen. Min rygg värker och benen känner jag knappt. Blir ju ett himla springande i trappor på jobbet. Fast motion är bra 😉 Har varit på ganska dåligt humör de två senaste dagarna, tror det beror på PMS. Min mensvärk är absolut inte att leka med, fy fan så ont jag har i magen 😢 Tog en Alvedon förut så hoppas jag kan sova utan några smärtor. Tur att mitt hjärta förstår mig som en öppen bok. Jag behöver inte säga någonting, han förstår ändå. Är så glad att jag har hittat honom, han ger mig energi och styrka ❤

Mina ögon är röda och svullna pga tröttheten. Måste verkligen sova bra i natt, ska åter igen upp klockan 06:30. Bjuder på en bild ni redan sett, men orkar inte lägga upp någon ny. Dobranoc!
 
  • 2016-12-27
  • kl.21:08:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg