Mat är bra för kroppen ( )
Hem Om mig Kontakt

Mat är bra för kroppen

Som ni vet så har jag ingen aptit längre, men en gång om dagen äter jag i alla fall. Kan känna hungerkänslor, men inte lika starka som förr. Och nej, jag äter ingen medicin som påverkar detta. Idag åt jag rester från igår, dvs kyckling med fajitas-kryddor och potatiskroketter. Det enda jag lagade var bearnesesås. Till detta hade jag libabröd. Faktiskt helt okej 😊 Men blir så mätt fort...

Direkt när jag har ätit (varje gång) ställer jag mig vid spegeln och kollar på mig själv. Vet att det är sjukt, men jag har nästan fått det som en tvångstanke. Varken älskling eller någon annan säger åt mig att jag är tjock eller måste bli smal. Jag vet att jag behöver gå ner i vikt, men det är genom träning. Det här beteendet tycker inte jag är normalt, men vet att många tjejer gör såhär. Vilken jävla hemsk värld vi lever i som är så ytlig 😞






  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg