Lunch med Sara 😊 ( )
Hem Om mig Kontakt

Lunch med Sara 😊

Jag kĂ€nde att jag ville fira eftersom jag fĂ„tt jobb. SĂ„ pratade jag med Sara och hon tyckte att vi skulle Ă€ta lunch ihop. Vi gick till en mycket bra thailĂ€ndsk restaurang som har en enorm buffĂ©. Supergod mat, verkligen 😃 TyvĂ€rr fĂ„r jag inte i mig sĂ„ mycket mat, som vanligt med andra ord.

Vi pratade om gamla minnen och skrattade mycket. Detta behövde jag! Sara Ă€r en trevlig vĂ€ninna, tror nĂ€stan aldrig att vi har tjafsat. Vi hade alltid förr mycket gemensamt och det har vi Ă€n idag. Kolla bara detta, vi bĂ„da lever ihop med en kurdisk kille 😊

Det roligaste var Ă€ndĂ„ nĂ€r vi ska lĂ€mna vĂ„ra brickor i stĂ€llet. Sara (som Ă€r lika klumpig som jag) tappade sin bricka och fick panik. Hon kollade runt omkring sig ifall nĂ„gon sĂ„g, vilket typ alla gjorde. En kille i vĂ„r Ă„lder sprang fram till henne och frĂ„gade om han skulle hjĂ€lpa tant. Jaha, sen nĂ€r blev en 26-Ă„rig tjej en tant? 😂






  • Kommentera hĂ€r
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlÀgg