Klarade jag mina nyårslöften 2016? ( )
Hem Om mig Kontakt

Klarade jag mina nyårslöften 2016?

1. Börja med ADHD-utredningen
Ja, min utredning började den 23 september. Min diagnos kom den 20 december och jag var nervös inför detta samtal. Både läkaren och psykologen var med på sista mötet, jag hade med mig Jacek som stöd. Fick diagnoserna ADHD och Borderline, precis som jag trodde.
 
2. Dra ut mina två visdomständer
Ja, fast istället drog de ut alla fyra på en och samma gång eftersom jag ändå låg i narkos. Hade fruktansvärda smärtor i två veckor efter ingreppet. Men kära läsare, det var det värt efter att de tänder har orsakat så mycket problem för mig tidigare.
 
3. Träna mer
I början av året tränade jag mycket och hade ett diet-program utformat av min tränare Emil. Dock höll jag inte det pga många tråkiga anledningar och ibland är det så. För att jag ska kunna träna och hålla ett diet-program så måste jag må bra både psykiskt och fysiskt.
 
4. Få fast jobb
Ja, jag fick fast anställning. Dock kom det så sent som i december, men den kvinna som kämpar hårt får till slut det hon vill. Jag arbetar inom hemtjänsten och trivs mycket bra både med personal och brukare.
 
5. Min mage ska bli bra
Ja, min mage blev faktiskt bra efter ett sådant mysterium. Allt berodde på stress, morfinpreparat och dålig kost. När jag slutade med morfinet började min mage att krampa, men jag stod ut några veckor med det och åt samtidigt laxerande medel för att få ut allt.





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg