Ingen julkänsla 😞 ( )
Hem Om mig Kontakt

Ingen julkänsla 😞

Har ni någon julkänsla? Jag har verkligen inte det. Det är ingen snö för det första, även om det är bra eftersom jag kör mycket bil. Antagligen känner jag inte av julen pga vi har flyttat så mycket senaste tiden och jag stressar för allting annat. Vi har inte ens julpyntat här hemma och blir ingen gran i år. Jag har inte köpt en enda julklapp i år, kommer antagligen inte ens göra det. Vill ju köpa några till framförallt mina föräldrar och älskling. Jag vet ju inte ens om vi kommer åka till mina föräldrar på julafton. Älskling jobbar antagligen och då åker jag ju inte ensam. Får se hur det blir med allt, har en vecka kvar tills det är dags 😊

Ni som känner mig vet ju att jag firar hellre nyår och då går jag all in 😉 I år är det osäkert med planerna ifall S jobbar eller inte. Jag har heller inget planerat med "gamla gänget". Mycket har förändrats senaste tiden med oss alla. En lever inte längre, en ligger inlagd och resten umgås knappt med varandra. Synd, fast man växer tyvärr ifrån varandra ibland. Det blir som det blir, huvudsaken är att man mår bra och är lycklig 😃

  • 2016-12-17
  • kl.14:32:00
  • Kategori: Allmänt





  • Kommentera här
    Design og koding: Ina Anjuta

    Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg