Hur har mitt 2016 varit? ( )
Hem Om mig Kontakt

Hur har mitt 2016 varit?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Skiljt mig, vilket var helt underbart.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Ja, alla utom att hålla igång träningen.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej
4. Dog någon som stod dig nära? - Ja, Bartek, Rihanna och Emma 😢
5. Vilka länder besökte du? - Polen X2 och Tyskland.
6. Är det något du saknar år 2016 som du vill ha år 2017? - Mer romantik, glädje och lycka.
7. Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas? - 2 augusti då jag och S blev tillsammans och 20 december då jag fick mina diagnoser.
8. Vad är det bästa som hänt dig år 2016? - Att jag träffade S, vi flyttade till en annan stad ihop och jag fick fast anställning inom hemtjänsten.
9. Största misstaget? - Mitt förhållande med R.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Åkte ambulans två gånger; första gången opererade jag bort min blindtarm och andra gången hade jag borrelia. Sedan var jag med om en trafikolycka, bröt då två revben och skadade rygg och nacke. Blev även sjukskriven från jobbet då de misstänkte diskbråck/ischias. Fick under början av september njurbäckeninflammation, precis innan min resa till Polen. Opererade även bort alla fyra visdomständer i narkos.
11. Bästa köpet? - Mina klänningar, skor och MK-väskor från Polen.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder, smink och heminredning.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - När jag träffade S ❤️
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2016? - Kocham Cie Robaczku av Gang Albanii
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Mer ledsen i början av året, mer glad i slutet av året.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Rest till Polen samt spenderat tid med folk som ger mig energi istället för tar.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Spenderat tid och pengar på folk som inte förtjänat det, som mitt ex R.
18. Hur tillbringade du julen? - Först tillsammans med min familj och släkt, sedan hemma tillsammans med älskling ❤️
19. Blev du kär i år? - Ja, i min underbara sambo S ❤️
20. Favorit månad? - December
21. Favoritprogram på tv? - Bonde söker fru, Svenska Hollywoodfruar, Fresh Prince of Bel-Air.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - Ja
23. Bästa boken du läste i år? - Min egen biografi, om man får vara så ego?
24. Största musikaliska upptäckten? - Ganja Mafia och Paluch
25. Något du önskade dig och fick? - Fast anställning, lägenhet och mina diagnoser.
26. Något du önskade dig men inte fick? - Att få vara ifred från mina ex som stalkar mig, men det är tydligen för mycket begärt.
27. Årets bästa film? - Chernobyl Diares
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2016? - Jag vaknade bredvid mitt ex R, som inte uppvaktade mig alls. Sen på kvällen åt jag tårta hos min extra-familj och firade massor. Jag fick ett jättefint halsband av dem som jag fortfarande bär.
29. De bästa nya människorna du träffade? - Min pojkvän S, Jasmin, Olivia, Martina.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2016? - Businesswoman
31. Vad fick dig att må bra? - Min pojkvän S ❤️
32. Vilken kändis var du mest sugen på? - Robert Lewandowski och Paluch
33. Vem saknade du? - Sanne och Bartek ❤️
34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Om jag aldrig skulle träffat R.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg